Obchodní podmínky
Podmínky nákupu, Reklamační řád
Z důvodu nynější situace COVID-19 se vybavení kol se může lišit od uvedeného rozpisu komponentů v popiscích z důvodu velkého nedostatku některých komponentů a závislosti na dodávkách od výrobců dílů. Ceny modelů kol 2022 se budou pravděpodobně ještě zvyšovat někdy z kraje roku 2022.
Daň z přidané hodnoty
Firma Cyklo Faltýnek s.r.o. je plátcem DPH. Veškeré ceny uváděné na www.cyklofaltynek.cz jsou konečné prodejní ceny, včetně DPH.
Objednávka
Pro zadání objednávky do systému je nutné být registrovaným zákazníkem. Po přijetí objednávky Vám bude automaticky odesláno e-mailem potvrzení. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, prosím, neprodleně nás kontaktujte.
Vyhrazujeme si právo před odesláním zboží telefonicky objednávku ověřit (týká se zejména prvních objednávek u nových zákazníků). Zrušení objednávky ze strany zákazníka je možné do 1 týdne od objednání zboží, pokud ještě nebylo expedováno.
Zrušení objednávky nebo její části ze strany prodejce je možné v těchto případech: zboží se již nevyrábí nebo nedodává, zboží je dlouhodobě nedostupné nebo se změnila výrazným způsobem cena zboží. V případě, že tato situace nastane, Vás budeme kontaktovat a domluvíme se na dalším postupu.
Firma má právo na storno objednávky pokud:
1) zbozi je dlouhodobě nedostupné nebo se jiz nevyrabi
2) cena se vyrazně změnila nebo byla chybně stanovena na e-shopu nebo přímo na prodejně.
3) firma Cyklo Faltýnek s.r.o. si vyhrazuje právo na to, že skladovost na e-shopu se může měnit nebo změnit.Je vhodné si jí před objednávkou ověřit na telefonu 777840842 nebo e-mailu faltynek@cyklofaltynek.cz
Platba za zboží
Zboží je možné uhradit několika způsoby:
-
Hotově - platba v hotovosti při osobním odběru zboží na naší provozovně
-
Dobírka - platba v hotovosti při převzetí zásilky od dopravce nebo pošty
-
Zálohová faktura - vyhrazujeme si právo požadovat částečnou nebo celou platbu předem převodem na účet na základě zálohové faktury, kterou Vám po provedení objednávky vystavíme. Tato varianta může být použita zejména u vyšších objednávek u nově registrovaných zákazníků, v případě objednávek zboží mimo základní sortiment firmy apod.
-
Platba předem převodem na účet - objednané zboží bude odesláno po připsání platby na náš účet.
NA PRODEJNĚ LZE PLATIT KARTOU.
Doprava a osobní odběr zboží
- Osobní odběr - zboží je možné po předchozí dohodě na provozovně v Praze.
- Obchodní balík - je služba, kterou provozuje PPL. Vámi vybrané zboží je dopraveno přímo na adresu, kterou uvedete v objednávce. Pokud nebudete zastiženi, bude zásilka uložena na nejbližší poště, kde si ji můžete kdykoliv v její pracovní době vyzvednout. Za tuto službu účtujeme paušální poplatek 140 Kč.
- Balík do zahraničí - pokud bude balík zasílán do zahraničí, vyžadujeme VŽDY platbu předem na účet.Objednané zboží bude odesláno po připsání platby na účet. Kolo-balík 790Kč, ostatní- balík 390Kč.
Dodací lhůty
Většinu zboží odešleme do 2-3 dny od přijetí objednávky. U sortimentu, který není skladem, činí běžné dodací lhůty 5-9 dnů. Pokud by nebylo možno v tomto termínu zboží dodat, tuto skutečnost Vám do 3 pracovních dnů po obdržení objednávky oznámíme a domluvíme popřípadě jiný termín.
Nevyzvednutí zásilky
Upozorňujeme na skutečnost, že každá Vámi učiněná objednávka je v
souladu s obchodními podmínkami závazná. Pokud nebude expedovaná zásilka zaslaná na dobírku Vámi vyzvednuta, budeme nuceni požadovat uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek ve výši 100,- Kč (dále jen „smluvní pokuta“).
Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v uvedené výši.
Kupující se zavazuje při převzetí obchodního balíku s dodaným zbožím zkontrolovat neporušenost obalu balíku a zjistí-li poškození balíku, je povinen odmítnout převzetí balíku a požádat o rozbalení balíku za přítomnosti odpovědného smluvního přepravce. Zjistí-li kupující zapřítomnosti odpovědného smluvního přepravce,že zboží je nepoškozeno a jeho množství odpovídá daňovému dokladu, který je součástí balíku, je povinen obchodní balík převzít.
Vrácení zboží
Vrácení zboží je možné v souladu se zákonem 367/2000 Sb. bez uvedení důvodu do 14 dnů. Toto ustanovení se týká zaslaného zboží a netýká se zboží, které bylo zakoupeno osobním odběrem v naší provozovně.
Aby bylo zboží přijato zpět, musí být splněny tyto podmínky:
-
zboží musí být vráceno kompletní a v původním stavu
-
zboží nesmí být jakkoliv poškozeno, nesmí jevit známky opotřebení a používání
Zákazník je v případě využití svého práva na vrácení zboží bez udání důvodu povinen tuto skutečnost předem oznámit naší firmě a dále postupovat následujícím způsobem:
-
nepoužité zboží v kompletním a původním stavu zaslat nebo osobně dopravit na adresu provozovny
-
po doručení a zkontrolování zboží je v případě splnění výše uvedených podmínek zákazníkovi ihned vrácena kupní cena zboží poštovní poukázkou nebo převodem na účet (případné bankovní spojení je nutno naší firmě písemně sdělit, nejlépe průvodním dopisem přiloženým k vrácenému zboží). V případě nesplnění podmínek zákona 367/2000 Sb. je zboží neprodleně odesláno zpět zákazníkovi za paušální poplatek 199 Kč.
-
zákazníkovi bude doručen dobropis, jehož potvrzenou kopii je potřeba odeslat na sídlo firmy
Záruční podmínky
Na zboží zakoupené v našem internetovém obchodě poskytujeme zákonnou záruční lhůtu 24 měsíců. Pokud je u některých produktů záruční doba delší, je tato skutečnost zřetelně uvedena. Postup při případných reklamacích se řídí reklamačním řádem.
Ochrana osobních dat
Zaručujeme Vám, že všechna Vaše osobní data budeme používat pouze pro naši potřebu internetového obchodu a že je neposkytneme v žádné podobě jinému subjektu.
Reklamační řád
POKUD BUDETE UPLAŤNOVAT REKLAMACI, VŽDY JE NUTNÉ SPOLU SE ZBOŽÍM DONÉST ZÁRUČNÍ LIST (V PŘÍPADĚ REKLAMACI KOLA A KOMPONENTU NA NĚM), DOKLAD O KOUPI V PŘÍPADĚ OSTATNÉHO ZBOŽI.
Kontrola zboží
Zákazník je povinen zkontrolovat zboží (dodávku), zda není viditelně poškozena nebo poničena. V případě, že je zásilka poničena, zákazník dodávku nemusí převzít, ale v tom případě neprodleně kontaktuje prodejce (internetový obchod) o nepřevzetí zásilky. V případě, že zákazník zboží převezme, ale zjistí jakýkoliv rozdíl mezi fakturou a skutečně dodaným zbožím nebo se zásilkou fakturu neobdržel, je povinen neprodleně informovat internetový obchod o této skutečnosti. V případě, že tak neučiní, nemusí být jeho pozdější reklamace uznána
Přijetí zboží na reklamaci
Na reklamaci přijato pouze kompletní zboží, s průvodní dokumentací. Reklamace zboží zakoupeného v internetovém obchodě www.cyklofaltynek.cz může být uplatněna pouze na adrese provozovny dodavatele: Cyklo Faltýnek, s.r.o. Maňákova 721/5 Praha 9- Černý Most 198 00
Stav zboží neumožňující přijetí zboží na reklamaci:
-
zboží bez předložení dokladu o koupi
-
zboží poškozené přírodními živly jako je voda, oheň, blesk a podobně
-
zboží s prošlou záruční lhůtou v den předložení (doručení) zboží k reklamaci
-
zboží mechanicky poškozené
-
zboží poškozené nesprávným použitím v rozporu s návodem k použití nebo běžnými zásadami používání daného zboží
-
zboží poškozené neodborným servisním zásahem
Jak uplatnit reklamaci?
V případě, že zboží splňuje kriteria pro přijetí na reklamaci, postupujte prosím dle následujících instrukcí. Usnadníte práci nám a budeme se moci Vaší reklamaci věnovat a vyřídit ji v co nejkratším možném termínu.
V případě, že zboží došlo v porušeném obalu, doporučujeme zásilku nepřevzít nebo jí s přepravní službou prohlédnout, jestli je dodávka zboží kompletní a v neporušeném stavu.
V případě, že zboží došlo v neporušeném stavu a neporušeném obalu, ale projevila se u něj zjevná výrobní vada (a to i v průběhu používání) a je-li podle data na faktuře zboží v záruce, zašlete nám jej na adresu uvedenou v bodě (Přijetí zboží na reklamaci) společně s průvodním dopisem s popisem vady. My uplatníme reklamaci u našeho dodavatele.
Náležitosti potřebné k reklamaci
-
reklamované zboží zabalte a přiložte kopii daňového dokladu nebo jiného dokladu o tom, kdy Vám bylo zboží dodáno
-
přiložte podrobný popis vady výrobku
-
vše zašlete na adresu provozovny Cyklo Faltýnek s.r.o., Maňákova 812/12, Praha 9- Černý Most 198 00. Nezapomeňte připojit Vaši zpáteční adresu.
Náklady na dopravu
Náklady na dopravu reklamovaného zboží do provozovny internetového obchodu hradí zákazník. Internetový obchod Vaši reklamaci vyřídí do 30 dní, pokud nebude dohodnuto jinak.
Souhlas s reklamačním řádem
Souhlas s reklamačním řádem potvrzuje zákazník převzetím zboží od přepravce a podepsáním protokolu příslušného přepravce. Převzetím zboží se rozumí okamžik, kdy je zboží převzato od dopravce, případně vyzvednuto na poště.
Nákup na splátky od společnosti ESSOX
Financování
spotřebního zboží zajišťujeme pro zákazníky formou
spotřebitelského nebo podnikatelského úvěru od společnosti
ESSOX s.r.o.
Celý proces vyřízení žádosti o úvěr je přitom
velmi rychlý a nekomplikovaný.
Výhody úvěru:
Jednoduchost a rychlost uzavření úvěrové smlouvy přímo přes internet.
Velká variabilita úvěrových produktů, jejich popis najdete níže nebo přímo u zboží v online kalkulačce splátek ESSOX.
Ihned po zakoupení zboží se klient stává jeho majitelem.
Možnost sjednání pojištění schopnosti splácet.
Financovaná hodnota zboží nebo celého nákupu od 2 000,- Kč do 500 000,- Kč nebo dle omezení splátkového produktu.
Postup při nákupu na splátky v 5 krocích
Vybrané zboží vložte do košíku. Můžete najednou nakoupit i více výrobků - nezapomeňte na potřebné příslušenství ke kupovanému zboží atd.
V košíku zkontrolujte objednávku, přejděte na způsob platby a zvolte možnost nákupu na splátky ESSOX. Formu dopravy vyberte dle nabízených možností a dokončete objednávku.
V dalším kroku budete vyzváni k přesměrování na webovou aplikaci společnosti ESSOX s.r.o. (obvykle kliknutím na odkaz nebo logo ESSOXu), kde vyplníte požadované informace v žádosti o úvěr. Nakonec žádost odešlete ke zpracování.
Po odeslání žádosti obdržíte e-mailové potvrzení o přijetí žádosti. Výsledek posouzení obdržíte e-mailem většinou do 15 minut od odeslání žádosti. V krajních případech se může posouzení protáhnout do následujícího pracovního dne. (Dbejte proto zvýšené pozornosti při zadání svého e-mailu.)
E-mail s výsledkem posouzení žádosti obsahuje odkaz na stažení úvěrové smlouvy a další instrukce k vyřízení.
Důležité upozornění – zboží objednané na splátky může fyzicky převzít pouze osoba žadatele o úvěr po provedení identifikace dopravcem na základě předložení průkazu totožnosti. Nelze tedy pověřit jinou osobu převzetím zboží objednaného na splátky ESSOX.
V případě potřeby cokoli administrativně dořešit se s vámi spojí pracovník našeho internetového obchodu či společnosti ESSOX a požádají o součinnost.
Kdo může o úvěr žádat:
Fyzická osoba starší 18 let s trvalým zdrojem příjmů:
zaměstnanec – zaměstnán pouze na hlavní pracovní poměr, nesmí být ve výpovědní lhůtě
důchodce – invalidní nebo starobní
mateřská / rodičovská dovolená
fyzická osoba podnikatel (OSVČ) – musí podnikat minimálně 3 měsíce
Právnická osoba (s.r.o., a.s., v.o.s, …..) – musí podnikat minimálně 1 rok, žádost může sepsat pouze statutární zástupce dle způsobu jednání uvedeném v OR a smlouvu podepsat, dle způsobu jednání uvedeném v OR
Potřebné doklady pro vyřízení úvěru
U úvěrů do 60 000,- Kč stačí jen 2 doklady totožnosti!
platný Občanský průkaz
druhý doklad totožnosti: cestovní pas, řidičský průkaz, zbrojní průkaz, rodný list, průkazku zdravotní pojišťovny
U úvěru nad 60 000,- Kč potřebujete navíc:
Zaměstnanec: originál potvrzení o příjmu - ne starší než 1 měsíc od odeslání online žádosti o úvěr (potvrzení stáhnete na www.essox.cz v sekci ke stažení)
Důchodce: kopii výměru důchodu, poslední výpis z BÚ s vyčíslením důchodu nebo kopie poslední složenky (pokud je důchod vyplácen na poště)
Žena/muž na mateřské dovolené: kopie oznámení o přiznání dávky podpory / rodičovského příspěvku
OSVČ: kopie živnostenského listu, kopie posledního daňového přiznání včetně všech příloh a dokladu o podání daňového přiznání
Právnické osoby: Kopie výpisu z OR (postačuje z www.justice.cz )kopie posledního daňového přiznání včetně všech příloh a dokladu o podání daňového přiznání
Pojištění schopnosti splácet
Společně s Komerční pojišťovnou a.s. vám nabízíme možnost výhodných balíčků pojištění schopnosti splácet, kdy v případě prokázání pojistné události dle pojistných podmínek bude úvěr po dobu pojistné události hrazen nebo zcela doplacen Komerční pojišťovnou a.s. za vás. Pojištění schopnosti splácet je možné sjednat pouze k úvěrovým smlouvám sepsaných na fyzické osoby.
varianta EXTRA:
vstupní věk 18 – 65 let, přičemž délka sjednaného úvěru nesmí překročit tuto maximální hranici
pojištění pro případ ztráty zaměstnání pojištěného
pojištění pro případ pracovní neschopnosti pojištěného
pojištění pro případ plné invalidity pojištěného
pojištění pro případ smrti pojištěného
varianta KLASIK:
vstupní věk 18 – 65 let, přičemž délka sjednaného úvěru nesmí překročit tuto maximální hranici
pojištění pro případ pracovní neschopnosti pojištěného
pojištění pro případ plné invalidity pojištěného
pojištění pro případ smrti pojištěného
varianta SENIOR OPTION:
vstupní věk 63 – 72 let, přičemž délka sjednaného úvěru nesmí překročit tuto maximální hranici
pojištění pro případ smrti pojištěného
Nabídka splátkových produktů
Vzorové výpočty lze provádět pomocí kalkulačky splátek umístěné na našem webu vždy u daného zboží.
V případě dotazů k některému ze splátkových produktů nás kontaktujte.
Přejeme Vám příjemné nakupování na splátky.
Společnost ESSOX, dceřiná společnost Komerční banky, působí na trhu spotřebního financování již více než 20 let a patří mezi přední poskytovatele nebankovních služeb v České republice. www.essox.cz
Další důležité informace
Společnost Společnost XYZ je registrována jako Vázaný zástupce. Bude Českou národní bankou zapsána do registru osob oprávněných v oblasti spotřebitelského úvěru k činnostem podle zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru.
Společnost Společnost XYZ zastupuje poskytovatele – společnost ESSOX s.r.o., která je registrovaným poskytovatelem spotřebitelských úvěrů.
Kontaktní údaje zprostředkovatele:
Společnost
XYZ
sídlo
společnosti
Telefon
Email
Kontaktní údaje poskytovatele:
ESSOX
s. r. o.
F. A. Gerstnera 52
370
01 České Budějovice
Tel: +420 389 010 422
Email:
zakaznickyservis@essox.cz
Společnost Jan Faltýnek, Cyklo Faltýnek informuje své klienty, že neposkytuje radu podle § 85 zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru.
Je zakázáno podmiňovat uzavření smlouvy o spotřebitelském úvěru uzavřením smlouvy o doplňkové službě jako je pojištění apod., pokud není umožněno uzavřít smlouvu o spotřebitelském úvěru bez uzavření smlouvy o doplňkové službě.
Spotřebitel nehradí zprostředkovateli žádnou odměnu.
Řešení stížností
Prioritou společnosti Jan Faltýnek, cyklo Faltýnek je poskytovat našim klientům kvalitní produkty a služby na profesionální úrovni.
Pokud však i přesto nastane situace, kdy nejste spokojeni s nabízenými úvěrovými produkty, službami či s chováním našich zaměstnanců, jsme připraveni se Vaším podnětem vážně zabývat. Vaši stížnost lze směřovat:
Jan Faltýnek, 777840842, faltynek@cyklofaltynek.cz
Mimosoudní řešení sporů
Pro mimosoudní řešení sporů můžete kontaktovat následující instituce:
Finanční
arbitr
Jeho působnost je
vymezena zákonem č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi. Je
oprávněn rozhodovat mj. spory mezi věřitelem a spotřebitelem při
nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského
úvěru. Více informací naleznete na internetových stránkách
www.finarbitr.cz
Kontaktní
údaje:
Finanční
arbitr ČR
Legerova 69/1581
110 00 Praha 1
Tel.: +420 257
042 070
e-mail:
arbitr@finarbitr.cz
Česká
obchodní inspekce (ČOI)
Na ČOI jste oprávněni se obrátit v rámci mimosoudního řešení spotřebitelských sporů.
Kontaktní údaje - Ústřední inspektorát:
Česká
obchodní inspekce
Štěpánská 567/15
120 00 Praha 2
Tel:
+420 296 366 360
Fax: +420 296 366 236
www:
www.coi.cz
Orgány dohledu:
Česká obchodní inspekce (ČOI)
ČOI vykonává působnost v záležitostech týkajících se dodržování povinností stanovených zejm. zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele vč. povinností dle zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru.
Kontaktní údaje:
Česká
obchodní inspekce
Štěpánská 567/15
120 00 Praha 2
Tel:
+420 296 366 360
Fax: +420 296 366 236
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.